Thursday 1 December 2011

bila rindu (^o^)

Awak awak ! Saya nak gitau something nie :( senanyee saya RINDU sangat-2 kat kawan saye ! Terutama die nie la yang paling saya rinduu ! hish ! Si NOR AMYLIA MOKHADIR <3 . . . weh , rindu kau sangt-2 tau tak ! *tak tipu nie,betol-2 nie :( hurmmm ...



    tu la die AMYLIA MOKHADIR . 
kite sayang die sangt-2 .
die lah kawan kita paling-2 rapat tau tk ;D
kat sekolah selalu same2 , even tak sama kelas tapi kitorang sama dorm .
haa :D makan samesame , tido samesame , gelak samesame , menangis pun samesame , satu kepale la katekan . haha bak kate kau amy 'naseb bek xbole cantum kepale tu , kalo cantum xtau la ape nak kate, HAHA'
urmm , tetbe teringat lakk time kite lepak kat locker aku kan amy ! >,<
pastu dok sembang malam2 sampai kekadang telajak kul 2 tak pon 3 , haishhh --' bukan wat ape , citecite jea . haha .
buat masalah kekadang un sesame , kihkihkih . Xp *tpi tak bnyak sangt un (:
tapi memang best kawan ngan die ! 
susah senang kita bersame kan ! <3
*tahun depan , harap sangat2 teramat sangat ! dapat satu dorm ngan die lagi , kitorng taknak pisah even dorm pon , cukup ar sebulan lebih nie terpisah :'( da ar cuti nie tak jumpe die , lame dah kot ! haihhh --' 


* harap kite dapat jadi sahabat selamanyaa :']

# lagu nie buat aku teringat dekat kau ;D memang sesuai sangat kat ko ngan lagu nie . hehehe .




just wan to say
KITE SAYANG DIE SANGT2
thanks to be my freind :)

apa yang kita alami demi teman kekadang melelahkan dan menjengkelkan , tetapi itulah yang membuat persahabatan mempunyai nilai yang indah <3

‎''CINTA bertanya kepada PERSAHABATAN ''

CINTA : kenapa kau di perlukan sedangkan mereka sudah ada aku?''
PERSAHABATAN : ''kerana aku selalu berikan mereka SENYUMAN ketika kau berikan KEKECEWAAN"

-betapa pentingnye ssorg sahabat dlm kte suka dan duka-


No comments:

Post a Comment