Friday 4 January 2013

bercerita itu kami :)

Assalamualaikum . May I pass away ? Haha . Tumpang lalu ? ^^,

Okayyy , intro ni kite nak pantun jap . Hahaha . Dengar ekh ? :D *sedap tak sedap dengar jerrr eh , takyah nak tutup telinga :3*

ehem ?! ehem ?! Test 1, 2 ,3
Assalamualaikum , kita nak pantun nie ^_____^

" Yang merah itu dikatakan cinta,
Yang indah itu dikatakan berharga,
Bagaiman akhirnya persahabatan kita,
Semoga menuntun hingga ke Syurga :)'

Okayyy , maksud yang sangat mendalam right ? :'D Dalam semua hubungan persahabatan , itu yang kita nak penhujungnye . And dalam persahabatan tu jugak terjalinlah silaturahim yang kekal sampai bilebile . Sahabat takde yang " eh?! tu ex-sahabat aku larrr " <-- tak pernah wujud pun tu :') . Sebab tu persahabatan jauh macam mane pun , its still kekal :D Even kite dah habes sekolah ;) haa .

Nak jadi cite , farah nak cite pasal kawan farah yang kecik like kanakkanak ribena , haha xD

KECIKKKK ?! 
' SEBELUM TU AKU MINTAK MAAF SEBAB AKU CURI GAMBAR KAU 2 ==' SORRY ! '

#MARDIANA ;)

Name sedapp , orang die pun cantik :D Name die terteree ka atas tu , and die seorang yang sangat keperempuanan , haa . Senang cite lemah lembut orang die , kecik lagi rendah orang die :D *kan kecikkk? haaha* Tengoklah , kite pun panggil die kecikk kadang . Panggilan die kat sekolah kecik , mar qasirah , mardiana . Die macam anak patung , minah arab pun ade . Lawa :D Hee . Mar ? Die baik tau , manje . Mannje die tuh kalau tengok sebijik macam budakbudak . Suare dah larr kecik . Haha . Die kawan aku yang suka bercerite sesama sendiri. Kitorang bertukar cerita and kitorang ade je laa cite ^^, Selalu lepak dekat katil kite , takpun lepak kat katil die . Orang yang sangat kemas , kalau selekeh pun still nampak comel die macam budakbudak . Haha . Tahun lepas punye lepas tak rapat sangat sebab kitorang lain kelas and lain dorm . Tapi penah sekali ade sekolah buat lawatan pergi 'kaf lam ca ca' <-- KLCC , kitorang bolehlah dikatakan rapat ;D haaa . Duduk sebelahsebelah lagi , haha . Sampai ade larr senior cakap kitorang nie macam adek beradek sebab muke nak same . Ape punye mate la die tuh kan , tak reti ke nak tengok betol-2 ==' HAHA . Jauh beza kot ! Sangatsangat ! :D haa . 


Haaaa ?! Die ni suka menyanyi . Memmang tak salahlah kan , suare pun sedap :D Die pernah nyanyi time 1 Malaysia kat sekolah . *Nak bagitau jerrr^^, hee .


Ni lah kitorangg :D same pendek tak ? Hahaha . Tapi die lagi kecik laa . 
*p/s : Kecikkk !?!! :D Aku sayang kau , kau kawan aku kan ? Kawan sampai bilebile :'D ngee~ Aku tak lupe time kite lepak samesame , time kite gelak kenekan Akim kat dalam kelas dulu , time kau ajak aku teman pegi mandi *HAHA , time kite pergi lawatan , time kat kelas kite selalu lepak kat belakang , time kite . . . Banyaklah :'( hmp , aku rindu timetime tuh . Kau jangan lupe aku tau ! hee~ Even sambung belajar nanti pun , ade kawan baru jangan lupe aku tau . Still contact ! Jangan tukar nombor ekh kau ! Kau tukar nombo pun bagitau okayy . Aku mintak maaf kalau selame kite kawan nie ade buat salah kat kau or buat kau terase dalam sedar atau tak sedar , maafkan aku :') Kau baikkk , bukan jahat . Jangan asyik nak fikir macam tu je okay . Sedih macamane pun , story kat aku okayy . Happy lagi aku nak dengar :D Kau jage diri kau tuh tau :) Thanks sebab sudi kawan aku and jadi kawan aku 







2 comments:

  1. semoga menjd sahabt buat selama - lamanya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terime kasih :') itu yang sangat diharapkan . hee

      Delete