Tuesday 1 January 2013

sahabat dunia akhirat :')

ting tong~ assalamualaikum ? ade orang tak ??? :D nak tumpang masuk , nak update blog sekejap ;) heeee .
haaaaiiiiii kawan-kawan :D *lambaitangan* hai kakak-kakak , abang-abang, adik-adik semua . assalamualaikum ^________^ 

haaa ?! sekarang dah 1 JANUARI 2013 , 2013 tuhhhh , first day untuk tahun 2013 and first kite update blog nieee :D

mehh larr singgah kejap , tengok blogg ni . Kite nak story pasal kawan kite yang sorang nie :) name die , AMYLIA MOKHADIR . sedapkan name tuh ? ;) haaa , jangan nak culik die dari fara ! Memang ade yang kene kang , sorangsorang aku belasah ! hiyarkkkk ! Kite sayang die ♥ 


TARAAAAAAAAAAAAA ?!! HAAAA , ni la die yang kite cakap . AMYLIA MOKHADIR ('',)
cantikkan ciptaan Allah ? :'D

okayyyy , start nak story . Malam semalam , 31 DISEMBER 2012 . Fara tetibe teringat kat die , sebelum ni memang setiap hari tengok muke dekat henfon . Tapi ntah kenape semalam malam , rase sedih sangat tengok gambar die , bile ingat mase spend time dengan die selame 2 tahun rase rindu sangat :'( tibetibe boleh pulak nak menanges , huhuhu . Rase lame kot tak jumpe die . 

Mase dekat sekolah dulu form 4 selalu dengan die , maklumlah satu dorm kan , manemane sume samesame .  Pergi surau samesame, pergi tusyen samesame, pergi tusyen, pergi mandi pun kitorang samesame tau xD haha . Serious , rindu kot :'/ memang manemane pegi samesame lar , senang cite :)

Esok tu means hari ni la kan , die hantar text yang die mimpi fara . Time bace tu ' aihhhh?! kebetulan semua nie? Tetau je aku tengah ingat dekat die ==' hmmm , sehati sejiwa kan kitorang samesame ingat :') ' Then fara replylah ape yang die mimpi .. lambat sikit , die balas . . . 


Bace text ni , terus bocor mate ni , bukan maen cepat lagi nak menanges . hahaha . tapi memang tak tipu lah , bace mesej ni then bayangkan kejadian tuh ?!!! Ya Allah , hanya Allah je yang tau macamane perasaan aku time tuh . Rindu giler doe kat die . Tu orang cakap , macam nie . . . (baca kat bawah nie)

# betulkan?! Die mimpi fara sebab fara betulbetul time tuh rindu dekat die :'D

Then die ade cakap lagi yang pasal cadar farah tuh . Die kate nanti die nak pulang balik . Fara cakap lah takyah nak bagi , simpan jage elokelok . Next, die cakap ' okey . . Snany ak da gune tau . Bt cadar kat tilam blik aku . :) ' . Dalam hati ni ' haihhhh , sehati sejiwa lar kite  ♥ :D '
Nak tau sebab ape ?! Sebab fara pun pakai cadar same dengan die , heee . Fara pasang dekat katil fara . Cadar tu ade pasangan , lagi satu kat die , lagi satu kat fara . haaaa :D nampak tak kitorang semuanye banyak kebetulan ?! heee .

Farah rase bersyukur sangat Allah temukan seorang insan yang sangatsangat istimewa dalam hidup farah :) Die baik sangat , susah senang sume fara citer dekat die . Die sentiase ade untuk farah tak kirelah susah ke senang, SENTIASA :') time farah sedeh die pun ade . time happy lagi lar die ade ;) Even tahun ni kitorang berpisah memang mule tuh sangatsangat erghhhhh , sakit ouh ! Tak boleh terime ppisah dengan die , tapi jangan ingat kitorang pisah macam tu aje . Kitorang still lagi kawan and bestfriend forever ;) Hati ni , die sentiase ade ! heee . Tak lupe ! 




' OUR FRIENDSHIP NEVER END , INSYA ALLAH . OUR FRIENDSHIP IS ALWAYS UNTIL JANNAH , AMIN :') '

Terime kasih kawan sebab sudi berkawan dengan aku and jadi kawan yang terbaik untuk aku :')  
Kenangan aku dengan kau takkan aku lupe . Jauh macamane pun , kau always dalam ingatan aku and dalam hati aku ;) 
Kau kakak aku , hee . Aku sayang kau ! :'D 
Aku tak pernah menyesal dapat kenal dengan kau , tapi aku rase sangatsangat bersyukur Allah bagi aku orang macam kau , thanks untuk segalanye selama aku dengan kau dalam 2 tahun kite kat sekolah teknik kajang ;')

Rase cukup dah kot , tapi banyak lagi nak cite pasal die . Biarlah jadi rahsia antara farah , amy and Allah ;) heee . byeee . jage diri okay . 

ehk?! ehk?! Amy .. AKU SAYANG KAU !!! :D hahaha . 




No comments:

Post a Comment