Thursday 3 January 2013

kembar :D

SOUNDCHECK ?! test test 1 , 2 , 3 . . okay , ade bunyi . 
Ehem ?! Assalamualaikum :D haiii~ ngee.

Hari ni farah nak story pasal sorang kawan fara . Nak tau ke sape ? :D haaa , jap eh . . 


Taraaaaa !!!! :D sebelah kiri tuh , haa . Orang tu lah fara nak cerite ^______^
Nama die sara , fara panggil die sara jea . Die serius orangnye , fara pun kadangkadang takot ==' tapi die kelakar , sporting . *betul tak sara ? :D?* Partner maen snooker kat fb :3 haha . Terer boleh arrr xD Baik , suke menegur orang ke arah kebaikan , yeahhh ! Itu yang fara suka ;) Dia nak tegur orang tak memilih , tegur . Tu yang fara selute dengan die . Okayyy , nak tau ape kaitan fara dengan die ? Die geng main badminton , geng mendajal orang :P hahahaha . Same jea , lagilagi kalau dengan junior , memang tak sah la kalau tak kacau . Paling suka kacau kalau budak junior tido , memang kene ar dengan kitorang. Hahaha . Jahat kang ?! xP Tapi itulah rutin harian kitorang , ejen mencari orang yang tido . Tapi kacaukacau pun , fara pun same 2x5 tidoo gak ==' Hampehh betol ?! Haaa ?! Nak tau dokkk ? Kitorang nie kembar , kembar kera :P kihkikihkih . Sampaikan ade pak guard kat sekolah kitorang caye yang kitorang nie kembar , farah kakak sara adek . Banyaklah kakak adek tuh , hahaha . First die tak caye , banyak kali tanye , kitorang pun dengan hati yang bahagia nie pun cakap je la yang kitorang kembar . Padahalllll -..- Lepas dah habes cakapcakap pasal , farah dengan sara bantai gelak ! Senak perut time tuh , haishhh . Tapi tu memang kelakar arr , bile ingat balek . Lagi satu kitorang selalu kalau kuar asrama samesame . Bukan pegi mane pun , pegi shell , pegi rest 1*budakbudak kajang tau la :) , pegi metro point , pergi rumah senior die haa . Samesame . Ni semua naknak akhir kitorang kuar .
*p/s : Sara ! Kau nak pergi plkn dah kan esok ? Hatihati tau , kau jage diri kau :) Nanti kau dah pegi sane janganlah lupe aku pulak :'( Aku akan ingat yang kau kembar aku , hahahaa . And timetime aku dengan kau , tak lupe punye ;) Aku sayang kau , apeape pun harap tak lost contact lah weh tau ! :'D Patung kau bagi tu kan selalu je ade dengan aku , mane aku pegi ade jea . Aku bawak die jenjalan . Haha .

* Thanks bagi aku nieee :D

Okayyy , tu jea nak cite :) seorang kawan fara yang farah rase untung dapat kenal and jadi kawan die . Takde rugi pun kat situ . Cume harap persahabatan kitorang kekal sampai bilebile , insya Allah . Amin :')
Assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment